Tartalomjegyzék erről az oldalról: Az infraszauna és a fogyás Visszaugrás a navigációra
Az oldal cikkei bevezetőkkel:

Az infraszauna és a fogyás

A hőn áhított alakért bizony meg kell küzdenie az embernek. Nem szabad elhanyagolnia a mozgást, rendszeresen és megfelelően kell táplálkoznia is.

Az infraszauna egy olyan nagyszerű megoldás, amelynek segítségével sokkal könnyebben és gyorsabban tud megszabadulni a makacs zsírpárnáktól, érdemes kipróbálnia.

Az infraszauna és az olvadó kilók

A szaunázásnak számtalan előnye van, köztük a súlyvesztés is, de nem elég csupán erre hagyatkozni, hiszen ez így önmagában kevés lesz hosszú távon. Aki jó alakot, egészséges életet szeretne, annak bizony mozognia is kell, mert bár akár 800-900 kalóriát is el lehet égetni egy harminc-negyven perces izzadás alatt, ehhez még magunknak is hozzá kell tenni a részünket. Tudnunk kell, hogy néhány alkalom még nem ér fel egy csodával, tehát egy-két infraszaunázás nem fog bennünket se karcsúvá varázsolni.

Jótékony hatások

Mit tud az infraszauna? Miért jó is ez nekünk? Az infrakabinok melegéről az ott lévő fűtőlapok és fűtőszálak gondoskodnak, ezek bocsátják ki az infrasugarakat, melyek segítségével a méregtelenítés megkezdődhet. A hagyományos finn szauna is izzasztó hatással bír, de az infraszauna a test mélyebb rétegeibe is képes eljuttatni a sugarakat, ezáltal sokkal könnyebben lehet vele a méregtelenítést, a test felfrissítését végezni.

Az infraszaunák, kívül és belül is szépítenek. Hála a méregtelenítésnek, egészségesebb leszel, súlyt is tudsz vele veszíteni. A diétázóknak és a sportolóknak különösen ajánlott néha beülni néhány percre, mert szépíti a bőrt. Elfelejthetjük a fogyás és hízás okozta narancsbőröket és más elváltozásokat, az infraszauna erre is gyógyír.

Hogyan csináljuk?

Ahhoz, hogy minél hamarabb elérjük a tökéletes alakot, muszáj beiktatnunk heti néhány edzést is a szaunázás mellé. Igazából teljesen mindegy, hogy mit csinálunk, a lényeg az aktivitáson legyen, ha zsírt szeretnénk égetni, akkor mindenképpen a feszítettebb tempójú edzések közül válasszunk. Ha szaunázunk, akkor azt inkább az edzés után ejtsük meg. Legalább hetente háromszor eddzünk, és igyekezzünk rendszeressé tenni ezt a jó szokásunkat. Az étkezésre is figyeljünk oda, nem muszáj durva diétát folytatnunk, de a mértéktelen evést is csökkentsük le. Az infraszaunázás ideje nagyjából 30-60 percre tehető, alkalmanként. Igyekezzünk nem túlzásba vinni a használatát, heti néhány alkalom bőven elegendő lehet ahhoz, hogy frissebbek, fittebbek és egészségesebbek legyünk.

Vissza az összes kisokos cikkhez

Visszaugrás a navigációhoz

  • Dr. Bertényi Uszodatechnika elérhetőségei

    Kérdezzen nyugodtan szakértő kollégánktól, Bertényi Gergőtől!

    Hívhat Hétfőtől - Vasárnapig: 9-19 óráig

    A fenti nyitvatartási időben hívható

    Jöjjön el, és próbálja ki infraszaunáinkat!

    Cím:

    1037 Budapest, Testvérhegyi út 69.Ingyenes parkolási lehetőség!

    Bemutatóterem nyitva tartása:

    Hétköznap: 9:00 – 17:00
    Szombaton: 9:00 – 12:00

    302 Found

    Found

    The document has moved here.

    Üzenet írása: