term ID:
parent cat ID:28
post ID:2387
category_28
Tartalomjegyzék erről az oldalról: Az infraszauna és a fogyás Visszaugrás a navigációra
Az oldal cikkei bevezetőkkel:

Az infraszauna és a fogyás

Az infraszauna és a fogyás

A hőn áhított alakért bizony meg kell küzdenie az embernek. Nem szabad elhanyagolnia a mozgást, rendszeresen és megfelelően kell táplálkoznia is.

Az infraszauna egy olyan nagyszerű megoldás, amelynek segítségével sokkal könnyebben és gyorsabban tud megszabadulni a makacs zsírpárnáktól, érdemes kipróbálnia.

Az infraszauna és az olvadó kilók

A szaunázásnak számtalan előnye van, köztük a súlyvesztés is, de nem elég csupán erre hagyatkozni, hiszen ez így önmagában kevés lesz hosszú távon. Aki jó alakot, egészséges életet szeretne, annak bizony mozognia is kell, mert bár akár 800-900 kalóriát is el lehet égetni egy harminc-negyven perces izzadás alatt, ehhez még magunknak is hozzá kell tenni a részünket. Tudnunk kell, hogy néhány alkalom még nem ér fel egy csodával, tehát egy-két infraszaunázás nem fog bennünket se karcsúvá varázsolni.

Jótékony hatások

Mit tud az infraszauna? Miért jó is ez nekünk? Az infrakabinok melegéről az ott lévő fűtőlapok és fűtőszálak gondoskodnak, ezek bocsátják ki az infrasugarakat, melyek segítségével a méregtelenítés megkezdődhet. A hagyományos finn szauna is izzasztó hatással bír, de az infraszauna a test mélyebb rétegeibe is képes eljuttatni a sugarakat, ezáltal sokkal könnyebben lehet vele a méregtelenítést, a test felfrissítését végezni.

Az infraszaunák, kívül és belül is szépítenek. Hála a méregtelenítésnek, egészségesebb leszel, súlyt is tudsz vele veszíteni. A diétázóknak és a sportolóknak különösen ajánlott néha beülni néhány percre, mert szépíti a bőrt. Elfelejthetjük a fogyás és hízás okozta narancsbőröket és más elváltozásokat, az infraszauna erre is gyógyír.

Hogyan csináljuk?

Ahhoz, hogy minél hamarabb elérjük a tökéletes alakot, muszáj beiktatnunk heti néhány edzést is a szaunázás mellé. Igazából teljesen mindegy, hogy mit csinálunk, a lényeg az aktivitáson legyen, ha zsírt szeretnénk égetni, akkor mindenképpen a feszítettebb tempójú edzések közül válasszunk. Ha szaunázunk, akkor azt inkább az edzés után ejtsük meg. Legalább hetente háromszor eddzünk, és igyekezzünk rendszeressé tenni ezt a jó szokásunkat. Az étkezésre is figyeljünk oda, nem muszáj durva diétát folytatnunk, de a mértéktelen evést is csökkentsük le. Az infraszaunázás ideje nagyjából 30-60 percre tehető, alkalmanként. Igyekezzünk nem túlzásba vinni a használatát, heti néhány alkalom bőven elegendő lehet ahhoz, hogy frissebbek, fittebbek és egészségesebbek legyünk.

Vissza az összes kisokos cikkhez

Visszaugrás a navigációhoz

Kérdezze kollégáinkat

Infraszaunával és jakuzzival kapcsolatban:

+36-30-297-90-12

Medencével és a hozzá tartozó termékekkel kapcsolatban:

+36-20-258-64-20 +36-30-9-247-003

Bemutatóterem nyitvatartása

Tisztelt Érdeklődő!

Ha hosszabb tárgyalási időt igénylő medenceépítéssel vagy jakuzzival kapcsolatban látogatna meg minket, az Ön kényelme miatt kérjük, hogy egyeztessen velünk időpontot előtte. Így elkerülheti az esetleges várakozást.

Köszönjük!

Hétf. – Pént.: 09 – 17 óráig

Szom.: Zárva

Vas.: Zárva

Cím: 1037 Budapest, Testvérhegyi út 69. Ingyenes parkolás.

Útvonaltervezés

Üzenet küldése

Tegye fel kérdéseit vagy kérjen egy visszahívást!

  • Kérnék egy visszahívást